Školní výlet

23. června 2014 v 15:47 | Wek
Ahojky, ve čtvrtek a pátek jsme jeli se třídou na školní výlet. Jeli jsme do jeseníků a byli jsme ubytování v penzionu U Cejnků...
Čtrvtek - po příjezdu jsme šli na 18ti km tůru Velkým kotlem směrem k Ovčárně. Večer jsme si rozdělili pokoje, bylo pár komplikací, ale všechno dobře dopadlo. Jako program si holky pro kluky připravily tajnou vodní koulovanou, která zkončila tak, že se kluci naštvali a šli do pokojů. Holky opékaly a hrály fotbal...:) Po večerce jsme se setkali na pokojích. Kluci s některýma holkama hráli flašku, zatímco druhý pokoj holek(kráv) skákali po postelích, přišla nás potom místo nich učitelka seřvat....Nakonec jsme spali asi 4 hodiny :D
Pátek - ráno v 8.30 holky připravily snídani a potom jsme podnikli cestu do obchodu vzáleného 2 km od penzionu. Potom kolem půl jedné jsme šli na oběd a po obědě jeli domů autobusem a potom vlakem.

Můžu jenom říct, že to byl moc krásný výlet. Hodně jsme se spřátelili a užili si ho spolu. Příroda po cestě Velkým kotlem byla kouzelná. Počasí nám ve čtvrtek přálo, ale v pátek při odjezdu pršelo a byla zima. Moc děkuju celé 8.B za krásný výlet!! :)
Foto ZDE (nefoceno mnou, nejsem na fotkách)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.